Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 17 lutego 2025 r.
Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 17 lutego 2025r.(tj. poniedziałek) o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
4. Ocena postępu prac przygotowawczych do realizacji zadań
inwestycyjnych zaplanowanych na rok 2025.
5. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie
Gminy Domaradz za 2024 rok.
6. Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej o skali problemów
przemocy w rodzinie na terenie Gminy Domaradz.
7. Opiniowanie otrzymanych wniosków na komisję – działki ( wyjazd w
teren)
8. Analiza materiałów na sesję i sprawy bieżące.
9. Zakończenie
Przewodniczący Komisji
Justyna Herbut Rozwiń Metryka
| Podmiot udostępniający informację: | |
|---|---|
| Data utworzenia: | 2025-02-13 |
| Data publikacji: | 2025-02-13 |
| Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
| Osoba wprowadzająca dokument: | |
| Liczba odwiedzin: | 655 |














