Sesja Rady Gminy 30 grudnia 2024 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
17 grudnia 2024

herbNa podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję IX sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 30 grudnia 2024r. (tj. poniedziałek ) o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1.	Otwarcie sesji
2.	Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.	Ustalenie porządku obrad.
4.	Powołanie Komisji wnioskowej.
5.	Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.	Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w 
okresie międzysesyjnym.
7.	Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8.	Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz 
działaniach inwestycyjnych Gminy
9.      Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2025 rok

1)	Odczytanie projektu uchwały budżetowej na 2025 rok wraz z 
uzasadnieniem,
2)	Przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy i opinii Komisji 
Budżetu oraz wniosków radnych,
3)	Odczytanie opinii RIO w sprawie projektu uchwały budżetowej,
4)	Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii składu orzekającego 
Regionalnej Izby Obrachunkowej i stanowiska Wójta do opinii Komisji 
stałych Rady Gminy.
5)	Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej
6)	Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej - Uchwała Nr IX.44.2024

10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:

a) uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Domaradz Uchwała  
Nr IX.45.2024
b) zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok Uchwały Nr IX.46.2024
c) przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Domaradz na 2025 
rok
Uchwała Nr IX.47.2024
d) planu pracy Rady Gminy Domaradz na 2025 rok Uchwała Nr IX. 48.2024
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
13. Zamknięcie sesji.

Informuję, że projekty Uchwał zostaną dostarczone  na 7 dni przed 
obradami Sesji

Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek
Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2024-12-17
Data publikacji:2024-12-17
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:171