Sesja Rady Gminy 16 czerwca 2023 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
2 czerwca 2023

Sesja Rady GminyNa podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r poz.559 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję LI sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 16 czerwca  2023r. (tj. piątek) o godz. 9.00 w Urzędzie Gminy  w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:


1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
9. Raport o stanie Gminy Domaradz za 2022 r.
10. Debata nad raportem o stanie Gminy Domaradz za 2022 r.
11. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Domaradz wotum  zaufania.(Uchwała Nr LI.316.2023)
12. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z budżetu gminy za 2022r. i sprawozdania finansowego – kwestia dotycząca absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz
a) przedłożenia sprawozdania przez Wójta Gminy
b) zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonych sprawozdaniach                   z wykonania budżetu gminy za 2022r. i sprawozdania finansowego wraz z informacją o stanie mienia gminy,
c) wystąpienie Przewodniczącej Komisji Rewizyjnej w sprawie sprawozdania finansowego za rok 2022, sprawozdania Wójta Gminy Domaradz z wykonania budżetu Gminy Domaradz za rok 2022 oraz informacji o stanie mienia komunalnego - przedstawienie opinii dotyczącej wykonania budżetu za 2022r. oraz uchwały w sprawie wniosku o absolutorium dla Wójta Gminy,
d) przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie zaopiniowania wniosku Komisji Rewizyjnej,
e) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2022r. (Uchwała Nr LI.317.2023)
f) podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz z tytułu wykonania budżetu za 2022r. (Uchwała Nr LI.318.2023)
13. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) zasad i trybu udzielenia dotacji na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków, sposobu jej rozliczania oraz sposobów kontroli w ramach Rządowego Programu Odbudowy Zabytków                       ( projekt Uchwały Nr LI.319.2023)
b)   zmian w uchwale budżetowej na 2023 rok (projekt Uchwały Nr LI.320.2023)
c) uchwalenia Zmiany Nr 2 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Domaradz. (projekt Uchwały Nr LI.321.2023)

14. Interpelacje i zapytania radnych.
15. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
16. Wolne wnioski i informacje.
17. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
18. Zamknięcie sesji.


Przewodniczący Rady Gminy
Stefan Wolanin

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2023-06-02
Data publikacji:2023-06-02
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:649