OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY DOMARADZ o przystąpieniu do sporządzania  ZMIANY NR 2 STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY DOMARADZ

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
13 października 2022

ZawiadomienieNa podstawie art. 11 pkt 1 i art. 11 a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2022 poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2022 poz. 1029 z późn. zm.).

zawiadamiam o  podjęciu przez RADĘ GMINY DOMARADZ UCHWAŁY NR XLIII/261/2022  z dnia 29 września 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Zmiany Nr 2 Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Gminy Domaradz Przedmiotem opracowania zmiany Studium, jest obszar, którego granice wskazano na załączniku graficznym do ww. uchwały.

Zainteresowani mogą składać wnioski do wyżej wymienionej zmiany studium oraz prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko:

  • wnioski do Zmiany Studium można wnosić w formie papierowej i kierować na adres Urzędu Gminy Domaradz, Domaradz 345, 36-230 Domaradz, za pomocą poczty elektronicznej na adres email: gmina@domaradz.pl lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy w Domaradzu na platformie ePUAP.

Wnioski należy składać w terminie do 21 dni od daty udostępnienia obwieszczenia.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

  • wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko można wnosić na piśmie lub ustnie do protokołu Urzędu Gminy Domaradz, Domaradz 345, 36-230 Domaradz, lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym z wykorzystaniem adresu e-mail: gmina@domaradz.pl.

Wnioski należy składać w terminie do 21 dni od daty udostępnienia obwieszczenia.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Domaradz

 

Autor: Katarzyna Wójcik

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-10-13
Data publikacji:2022-10-13
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Wójcik
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:703