OBWIESZCZENIE WÓJTA GMINY DOMARADZ o przystąpieniu do sporządzania MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO „DOMARADZ 1/2022”

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
13 października 2022

ObwieszczenieNa podstawie art. 17 pkt 1 i art. 17 a ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. 2022 poz. 503 z późn. zm.) oraz art. 39 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. 2022 poz. 1029 z późn. zm.).

zawiadamiam o podjęciu przez RADĘ GMINY DOMARADZ UCHWAŁY NR XLIII/262/2022 z dnia 29 września 2022 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia MIEJSCOWEGO PLANU ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO„DOMARADZ 1/2022Przedmiotem opracowania planu, jest wyznaczenie terenu produkcji w granicach oznaczonych na załączniku graficznym do ww. uchwały

Zainteresowani mogą składać wnioski do MPZP„DOMARADZ 1/2022” oraz prognozy oddziaływania na środowisko sporządzanej w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko:

  • wnioski do MPZP można wnosić w formie papierowej i kierować na adres Urzędu Gminy Domaradz, Domaradz 345, 36-230 Domaradz lub elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej na adres email: gmina@domaradz.pl lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej Urzędu Gminy Domaradz na platformie ePUAP.

Wnioski należy składać w terminie do 21 dni od daty udostępnienia obwieszczenia.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

  • wnioski do prognozy oddziaływania na środowisko można wnosić na piśmie lub ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Domaradz, Domaradz 345, 36-230 Domaradz, lub elektronicznie za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym z wykorzystaniem adresu e-mail: gmina@domaradz.pl

Wnioski należy składać w terminie do 21 dni od daty udostępnienia obwieszczenia.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy.

 

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Domaradz

 

 KLAUZULA INFORMACYJNA

 

  1. Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: RODO) informujemy Panią/Pana o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach z zakresu ochrony danych osobowych przysługujących na gruncie RODO:
  2. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Wójt Gminy Domaradz, tel: 13/ 43-47-041; mail: gmina@domaradz.pl
  3. W celu uzyskania więcej informacji o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych może skontaktować się Pani/Pan z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem poczty elektronicznej, adres e-mail: iod@domaradz.pl, tel: 13/ 43-47-041
  4. Pani/Pana dane osobowe Pana będą przetwarzane w celu realizacji zadań ustawowych Gminy (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz do wykonywania zadań realizowanych w interesie publicznym (art. 6 ust. 1 lit. e RODO) wynikających z ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, realizowanym w postaci sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na terenie Gminy Domaradz;
  5. Pana/Pani dane osobowe mogą być przekazywane innym, współpracującym z Gminą podmiotom, w tym: dostawcom usług technicznych, organizacyjnych i prawnych, umożliwiającym prawidłowe zarządzanie gminą oraz realizację zadań statutowych
    i ustawowych. Dane te powierzane są na podstawie i zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  6. Wyniki przeprowadzonego postępowania mogą być opublikowane w Urzędzie Gminy w Domaradzu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Domaradzu.
  7. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa zgodnie z przepisami ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz przepisami rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
  8. Posiada Pan/Pani prawo do: żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do usunięcia danych – na warunkach określonych w RODO;
  9. Przysługuje Panu/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa;
  10. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym przepisami prawa.

 

 

 

 

 

……………………..

Wójt Gminy Domaradz

Autor: Katarzyna Wójcik

Pliki do pobrania

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-10-13
Data publikacji:2022-10-13
Osoba sporządzająca dokument:Katarzyna Wójcik
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:718