Jesteś tutaj: Start / Aktualności / Rok 2022 / INFORMACJA

INFORMACJA

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
24 stycznia 2022

W związku z panującą sytuacją pandemiczną i gwałtownym wzrostem zachorowań na COVID-19, a przede wszystkim absencją chorobową pracowników,   od dnia 25 stycznia 2022r. do odwołania, strony załatwiające sprawy w Urzędzie Gminy Domaradz, będą przyjmowane przez pracowników urzędu tylko w sprawach związanych z aktami stanu cywilnego.

Wnioski o dodatki osłonowe można składać: od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.

  • za pomocą środków komunikacji elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnione z wykorzystaniem profilu zaufanego,
  • tradycyjnie (pisemnie) w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaradzu - do skrzynki ustawionej przed wejściem do urzędu (w holu).

Deklaracje  dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw można składać:

  • W formie elektronicznej przy użyciu formularza elektronicznego udostępnionego pod adresem: zone.gunb.gov.pl
  • W formie papierowej wypełniony dokument (deklarację) wysłać lub złożyć w Urzędzie Gminy Domaradz - do skrzynki ustawionej przed wejściem do urzędu (w holu).

Pozostałe sprawy można załatwić telefonicznie, pocztą tradycyjną lub elektroniczną.

Jan Kędra

Wójt Gminy Domaradz

Autor: Stanisław Gierula

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-01-24
Data publikacji:2022-01-24
Osoba sporządzająca dokument:Stanisław Gierula
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:1069