INFORMACJA
W związku z panującą sytuacją pandemiczną i gwałtownym wzrostem zachorowań na COVID-19, a przede wszystkim absencją chorobową pracowników, od dnia 25 stycznia 2022r. do odwołania, strony załatwiające sprawy w Urzędzie Gminy Domaradz, będą przyjmowane przez pracowników urzędu tylko w sprawach związanych z aktami stanu cywilnego.
Wnioski o dodatki osłonowe można składać: od stycznia 2022 r. do 31 października 2022 r.
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub uwierzytelnione z wykorzystaniem profilu zaufanego,
- tradycyjnie (pisemnie) w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaradzu - do skrzynki ustawionej przed wejściem do urzędu (w holu).
Deklaracje dotyczące źródeł ciepła i źródeł spalania paliw można składać:
- W formie elektronicznej przy użyciu formularza elektronicznego udostępnionego pod adresem: zone.gunb.gov.pl
- W formie papierowej wypełniony dokument (deklarację) wysłać lub złożyć w Urzędzie Gminy Domaradz - do skrzynki ustawionej przed wejściem do urzędu (w holu).
Pozostałe sprawy można załatwić telefonicznie, pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
Jan Kędra
Wójt Gminy Domaradz
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-01-24 |
Data publikacji: | 2022-01-24 |
Osoba sporządzająca dokument: | Stanisław Gierula |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 1069 |