Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 20 czerwca 2021 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
20 lipca 2021

komisja budżetuNa podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 20 lipca 2021r. (tj. wtorek) o godzinie 8.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad
  3. Przyjęcie protokołów z ostatnich dwóch posiedzeń
  4. Analiza funkcjonowania w Gminie:
  5. a) funkcjonowania kanalizacji i oczyszczalni ścieków
  6. b) zaopatrzenie mieszkańców w wodę    
  7. Analiza odbioru i utylizacji śmieci.
  8. Przegląd zrealizowanych inwestycji w gminie
  9. Opiniowanie bieżących projektów uchwał na sesje Rady Gminy
  10. Zakończenie

 

 

Przewodniczący Komisji

Andrzej Nowak

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-07-20
Data publikacji:2021-07-20
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:82