Sesja Rady Gminy w dniu 12 stycznia 2018r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017r. poz. 1875) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXXV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 12 stycznia 2018r. (tj. piątek) o godz. 1400 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ustalenie porządku obrad.
- Powołanie Komisji wnioskowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
- Rozpatrzenie projektu uchwały lub zajęcie stanowiska w sprawie:
- uchwalenia Gminnego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych oraz przeciwdziałania narkomanii na 2018r.
- trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Domaradz oraz trybu przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobierania i wykorzystywania,
- dopuszczenia zapłaty podatków, stanowiących dochody budżetu Gminy Domaradz za pomocą innego instrumentu płatniczego,
- zmian w uchwale budżetowej na 2018 rok.
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
- Wolne wnioski i informacje.
- Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
- Zamknięcie sesji.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2018-01-09 |
Data publikacji: | 2018-01-09 |
Osoba sporządzająca dokument: | Marta Pilch |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 1585 |