INFORMACJA Gminnej Komisji Wyborczej w Domaradzu powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach
Poniżej zamieszczamy informację Gminnej Komisji Wyborczej w Domaradzu powołanej w celu przeprowadzenia wyborów organów jednostek samorządu terytorialnego zarządzonych na dzień 7 kwietnia 2024 r. o składzie, siedzibie i dyżurach komisji dla przyjmowania list kandydatów na radnych (do 4 marca do godz. 16:00) oraz dla przyjmowania zgłoszeń kandydatów na Wójta (do 14 marca do godz. 16:00).
- W skład Gminnej Komisji Wyborczej w Domaradzu wchodzą:
Lp. |
Imię i nazwisko |
Funkcja |
1. | Beata Dorota Maź | Przewodniczący Komisji |
2. | Natalia Barbara Bober | Zastępca Przewodniczącego Komisji |
3. | Krystyna Anna Bober | Członek Komisji |
4. | Tomasz Marek Bober | Członek Komisji |
5. | Agnieszka Czopor | Członek Komisji |
6. | Marta Faustyna Duplaga | Członek Komisji |
7. | Damian Karol Gosztyła | Członek Komisji |
8. | Dominika Anna Kuryś | Członek Komisji |
9. | Ewa Małgorzata Rapacz | Członek Komisji |
- Siedziba Gminnej Komisji Wyborczej w Domaradzu mieści się:
w Urzędzie Gminy Domaradz, 36-230 Domaradz 345, tel. 13 4347041
- Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń list kandydatów na radnego Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
29.02.2024 w godz. 12:00 - 15:30
01.03.2024 w godz. 12:00 - 15:30
02.03.2024 w godz. 09:00 - 12:00
04.03.2024 w godz. 12:00 - 16:00
4. Dyżury dla przyjmowania zgłoszeń kandydatów na Wójta Komisja będzie pełnić w następujących terminach:
08.03.2024 w godz. 14:00 - 15:30
09.03.2024 w godz. 09:00 - 10:00
11.03.2024 w godz. 14:00 - 15:30
12.03.2024 w godz. 14:00 - 15:30
13.03.2024 w godz. 14:00 - 15:30
14.03.2024 w godz. 14:00 - 16:00
Przewodniczący
Gminnej Komisji Wyborczej w Domaradzu
Beata Dorota Maź
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2024-02-28 |
Data publikacji: | 2024-02-28 |
Osoba sporządzająca dokument: | Tomasz Bober |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 765 |