INFORMACJE DOTYCZĄCE ŚWIADCZENIA DOBRY START

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
8 września 2020

dobry startSzanowni Państwo, 

Uprzejmie informujemy, że w okresie od 1 lipca do 7 września 2020 r. do Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaradzu złożono 461 wniosków o  świadczenie „Dobry start”. W  okresie od 1 lipca 2020 r. do dnia dzisiejszego rodziny w Gminie Domaradz otrzymały 213 tys. zł, co oznacza, że ponad 710 dzieci otrzymało świadczenia na zakup tegorocznej wyprawki szkolnej.

Osoby, które jeszcze nie złożyły wniosku o świadczenie „Dobry start” zachęcamy do składania wniosków w formie elektronicznej, ponieważ w czasie pandemii jest to najbezpieczniejszy sposób na szybki i bezpieczny kontakt z urzędem.

Wniosek można złożyć również bezpośrednio w budynku Gminy Domaradz od poniedziałku do piątku w godzinach od  7:45 do 15:45.

 

Przypominamy również, że począwszy od 2019 roku wsparcie z programu „Dobry start”, w   związku z rozpoczęciem roku szkolnego, przysługuje także na uczniów szkół policealnych i  szkół dla dorosłych.

Wnioski o świadczenie „Dobry start” przyjmowane są do dnia 30 listopada 2020 r. Wnioski złożone po tym terminie pozostaną bez rozpatrzenia. Warto pamiętać, że wcześniejsze złożenie wniosku oznacza szybszą wypłatę świadczenia. Zatem warto znaleźć chwilę czasu i   wniosek złożyć już dziś.

Autor: Tomasz Bober

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-09-08
Data publikacji:2020-09-08
Osoba sporządzająca dokument:Tomasz Bober
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:70