Posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji w dniu 8 listopada 2019r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
5 listopada 2019

Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się
w dniu 08 listopada 2019r. tj. (piątek) o godzinie 1400 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
  4. Rozpatrzenie petycji OR.152.1.2019 dotyczącej wprowadzenia Polityki Zarządzania Konfliktem Interesów.
  5. Sprawy bieżące
  6. Zakończenie.

Przewodniczący Komisji

Jerzy Łukaszyk

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2019-11-05
Data publikacji:2019-11-05
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Dorota Mendyka
Liczba odwiedzin:134