GMINA DOMARADZ
Sesja Rady Gminy Domaradz 11 stycznia 2019 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018r. poz. 994 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję IV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 11 stycznia 2019 r. (tj. piątek) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy.
9. Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2019r.
1) Odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
2) Przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy i opinii Komisji Budżetu oraz wniosków radnych,
3) Odczytanie opinii RIO w sprawie projektu uchwały budżetowej,
4) Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej i stanowiska Wójta do opinii Komisji stałych Rady Gminy.
5) Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej
10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) Uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Domaradz
11. Interpelacje i zapytania radnych.
12. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
15. Zamknięcie sesji.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2018-12-28 |
Data publikacji: | 2018-12-28 |
Osoba sporządzająca dokument: | Urszula Zając |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 2112 |