GMINA DOMARADZ

Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 17 lutego 2025 r.

13 lutego 2025

herbNa podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 17 lutego 2025r.(tj. poniedziałek) o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:


  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przyjęcie porządku obrad
  3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
  4. Ocena postępu prac przygotowawczych do realizacji zadań 
inwestycyjnych zaplanowanych na rok 2025.
  5. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie

Gminy Domaradz  za  2024 rok.
  6. Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej o skali problemów 
przemocy w rodzinie na terenie  Gminy Domaradz.
  7. Opiniowanie otrzymanych wniosków na komisję – działki ( wyjazd w 
teren)
  8. Analiza materiałów na sesję i sprawy bieżące.
  9. Zakończenie

  Przewodniczący Komisji
     Justyna Herbut
Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2025-02-13
Data publikacji:2025-02-13
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:167