GMINA DOMARADZ
Posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji 17 lutego 2025 r.
13 lutego 2025
Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które odbędzie się w dniu 17 lutego 2025r.(tj. poniedziałek) o godzinie 10.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie posiedzenia. 2. Przyjęcie porządku obrad 3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia 4. Ocena postępu prac przygotowawczych do realizacji zadań inwestycyjnych zaplanowanych na rok 2025. 5. Informacja o stanie bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie Gminy Domaradz za 2024 rok. 6. Informacja Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej o skali problemów przemocy w rodzinie na terenie Gminy Domaradz. 7. Opiniowanie otrzymanych wniosków na komisję – działki ( wyjazd w teren) 8. Analiza materiałów na sesję i sprawy bieżące. 9. Zakończenie Przewodniczący Komisji Justyna Herbut
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2025-02-13 |
Data publikacji: | 2025-02-13 |
Osoba sporządzająca dokument: | Dorota Mendyka |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 167 |