GMINA DOMARADZ
Brak środków na wypłatę dodatków węglowych
SZANOWNI MIESZKAŃCY NASZEJ GMINY
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej realizując zadanie wynikające z ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 o dodatku węglowym (Dz. U. 2022 poz. 1692 ze zm.) informuje, że na chwilę obecną nie posiadamy środków na wypłatę dodatków. Zgodnie z obowiązującymi przepisami termin wypłaty świadczenia wynosi 60 dni od daty złożenia wniosku, a w przypadku wniosków złożonych w listopadzie do 31 grudnia 2022. Postępowania w sprawie ustalenia prawa do dodatku prowadzone są zgodnie z obowiązującymi przepisami, lecz wypłata świadczeń uzależniona jest od otrzymania środków.
W związku z powyższym wypłaty dodatku węglowego zostaną uruchomione po otrzymaniu na ten cel środków z budżetu państwa.
O rozpoczęciu wypłat będziemy informować na bieżąco.
Kierownik Gminnego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Domaradzu
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2022-11-28 |
Data publikacji: | 2022-11-28 |
Osoba sporządzająca dokument: | Sabina Lech |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 927 |