Posiedzenia komisji

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
7 grudnia 2021

Posiedzenia KomisjiW najbliższych dniach odbędą się posiedzenia komisji:

  • Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji - 10 grudnia 2021 r. o godz. 13:30
  • Komisji Budżetu - 14 grudnia 2021 r. o godz. 13:30
  • Komisji Skarg, Wniosków i Petycji - 15 grudnia 2021 r. o gdz. 14:00

Program posiedzeń prezentujemy poniżej.

Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr 
XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam 
na posiedzenie Komisji Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji, które 
odbędzie się w dniu 10 grudnia 2021r. (tj. piątek) o godzinie 13.30. w 
Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1.	Otwarcie posiedzenia.
2.	Przyjęcie porządku obrad
3.	Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
4.	Analiza projektu budżetu na 2022 r. – opracowanie opinii.
5.	Opracowanie planu pracy Komisji na 2022 r.
6.	Sprawy bieżące
7.	Zakończenie

Przewodniczący Komisji
Andrzej Nowak
.....................................................................................

Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr 
XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam 
na posiedzenie Komisji Budżetu,  które odbędzie się w dniu  14 grudnia 
(tj. wtorek ) o godzinie 13.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu, sala Nr 3 z 
następującym porządkiem obrad:

1.  Otwarcie posiedzenia
2.  Przyjęcie porządku obrad
3.  Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
4.  Analiza projektu budżetu na 2022 rok – wypracowanie opinii.
5.  Ustalenie Planu Pracy Komisji Budżetu na rok 2022.
6.  Sprawy bieżące
7.  Zakończenie

Przewodniczący Komisji
Anna Duplaga
...........................................................................................

Na podstawie § 64 ust. 2 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr 
XXXVII.260.2014 Rady Gminy Domaradz z dnia 27 czerwca 2014r.) zapraszam 
na posiedzenie Komisji Skarg, Wniosków i Petycji, które odbędzie się w 
dniu 15.12.2021r. tj. (środa) o godzinie 14.00 w Urzędzie Gminy w 
Domaradzu, sala Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1. Otwarcie posiedzenia.
2. Przyjęcie porządku obrad
3. Przyjęcie protokołu z ostatniego posiedzenia
4. Analiza skarg, wniosków i petycji za I półrocze 2021r.
5. Przygotowanie planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji  na 
2022r.
6. Sprawy bieżące
7.  Zakończenie

Przewodniczący Komisji
Jerzy Łukaszyk

Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2021-12-07
Data publikacji:2021-12-07
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:861