UWAGA!!!
Strona, którą Państwo w tej chwili oglądają była aktualizowana do końca 2004 roku. Nowa wersja strony znajduje się pod adresem: http://www.domaradz.pl
ZAPRASZAMY
|
||
|
||
W trzecim kwartale br . Rada Gminy odbyła dwie sesje podczas których podjęto uchwały w sprawie : 1. Wyrażenia zgody na podjęcie działań zmierzających do budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Baryczy. 2. Ogłoszenia przetargu na prowadzenie bankowej obsługi budżetu gminy i jednostek organizacyjnych. 3. Odwołania członka Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej. 4. Zmiany własnej uchwały Nr XXVIII/224/01z dnia 26 października 2001 r. w sprawie ustalenia wynagrodzenia dla Przewodniczącego Zarządu Gminy. 5. Przyjęcia informacji Zarządu Gminy Domaradz o przebiegu wykonania budżetu gminy za pierwsze półrocze 2002 r. 6. Dokonania zmian w budżecie gminy. 7. Zaciągnięcia zobowiązań na 2003 r. przy realizacji inwestycji gminnych. 8. Uchwalenia zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego terenu budownictwa mieszkaniowego i usługowego Domaradz 1. 9. Nabycia nieruchomości gruntowej. 10. Zmiany własnej uchwały Nr XXX/243/01 z dnia 28 grudnia 2001 r. w sprawie budżetu gminy na 2002 r. Radni podczas sierpniowej sesji zapoznali się ze sprawozdaniem z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej oraz analizą stanu bezpieczeństwa na terenie gminy. Stałe komisje odbyły posiedzenia. Tematyka dotyczyła zadań ujętych w planie pracy na trzeci kwartał. Miedzy innymi dokonano analizy wykonania budżetu gminy oraz wniosków do projektu budżetu gminy na rok następny. Podczas posiedzeń w trzecim kwartale Zarząd opracował 14 projektów uchwał Rady Gminy , określił sposób realizacji podjętych przez radnych uchwał i wniosków, dokonał analizy wykorzystania mienia komunalnego oraz podjął uchwały w sprawie : 1. Przydzielenia lokalu mieszkalnego. 2. Powierzenia pełnienia obowiązków Dyrektora Gimnazjum w Domaradzu oraz Dyrektora Gimnazjum w Golcowej. 3. Informacji Zarządu Gminy Domaradz o przebiegu wyk. budżetu gminy za pierwsze półrocze 2002 r. 4. Przyznania nagrody rocznej dla Kierownika Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Domaradzu i Dyrektora GOK. 5. Wyrażenia zgody na podłączenie budynku mieszkalnego do kanalizacji. 6. Zmian budżetu gminy, 7. Udzielenie pełnomocnictwa. 8. Zmiany Uchwały Zarządu Gminy Domaradz określającej sposób wykonania Uchwały Nr XIX/162/98 Rady Gminy Domaradz w sprawie zaciągnięcia zobowiązań w zakresie remontu parkingu. 9. Nie uwzględnienia protestu wniesionego do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu przemysłowo- składowego pod wytwórnię mas bitumicznych w Domaradzu.
Zarząd Gminy Domaradz na posiedzeniu w dniu 19 sierpnia 2002 roku przyjął sprawozdanie z realizacji budżetu gminy za I półrocze 2002 roku. Ustalony Uchwałą Radą Gminy Domaradz z dnia 28 grudnia 2001 roku, Nr XXX/2243/01 budżet na początek roku stanowił kwotę:
Uchwalony budżet nie był zrównoważony, a deficyt budżetowy wyniósł 750 000 złotych. Źródłem sfinansowania wydatków nie znajdujących pokrycia w planowanych dochodach w wysokości 838 000 złotych ustala kredyt na rynku krajowym. Kwota rozchodów to splata rat zaciągniętych wcześniej kredytów: 1. W Europejskim Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej /na budowę segmentu dydaktyczno-wychowawczego przy Szkole Podstawowej Nr 1 w Domaradzu / w kwocie 80 000 złotych. 2. W Wojewódzkim Funduszu Ochrony Środowiska /na remont i modernizację pieca centralnego ogrzewania w Szkole Podstawowej w Baryczy z węglowego na gazowy/ w kwocie 8 000 złotych. W ciągu I półrocza 2002 roku Rada Gminy dokonała zmian w budżecie gminy, i tak:
Budżet gminy na dzień 30 czerwca 2002 roku zamknąŁ się kwotą:
Realizacja dochodów budżetu gminy na dzień 30 czerwca 2002 roku wyniosła 4 296 074 złotych co stanowi 55,7 % planowanych dochodów, natomiast wydatki zostały zrealizowane w kwocie 4 389 377 co stanowi 49,1 % planowanych wydatków.
|
||
O Domaradzu | Aktualności | Ze sportu | Historia | Z lokalnej prasy | Galeria zdjęć | Adresy, informacje | Okolice Domaradza |