GMINA DOMARADZ
Sesja Rady Gminy w dniu 25 września 2017 r.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zaplanowano XXXII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 25 września 2017r. (tj. poniedziałek) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych gminy.
9. Rozpatrzenie projektów uchwał i zajęcie stanowiska w sprawie:
a) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
b) zmian w uchwale budżetowej na 2017 rok.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
14. Zamknięcie sesji.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2017-09-21 |
Data publikacji: | 2017-09-21 |
Osoba sporządzająca dokument: | Urszula Zając |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 1678 |