Sesja Rady Gminy w dniu 9 grudnia 2016 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
5 grudnia 2016

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zaplanowano XXIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 09 .12. 2016r. (tj. piątek) o godz. 14.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

  1. Otwarcie sesji
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
  9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
    • Trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Domaradz oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji
    • Zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty i ustalenia stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
    • Dokonania zmian w budżecie gminy na 2016 r
  10. Interpelacje i zapytania radnych.
  11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach
  12. Wolne wnioski i informacje.
  13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  14. Zamknięcie sesji.

 

Autor: Urszula Zając

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2016-12-05
Data publikacji:2016-12-05
Osoba sporządzająca dokument:Urszula Zając
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:1648