Sesja Rady Gminy w dniu 9 grudnia 2016 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zaplanowano XXIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 09 .12. 2016r. (tj. piątek) o godz. 14.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ustalenie porządku obrad.
- Powołanie Komisji wnioskowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
- Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
- Trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Domaradz oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji
- Zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty i ustalenia stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
- Dokonania zmian w budżecie gminy na 2016 r
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach
- Wolne wnioski i informacje.
- Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
- Zamknięcie sesji.
Rozwiń Metryka
Podmiot udostępniający informację: | |
---|---|
Data utworzenia: | 2016-12-05 |
Data publikacji: | 2016-12-05 |
Osoba sporządzająca dokument: | Urszula Zając |
Osoba wprowadzająca dokument: | |
Liczba odwiedzin: | 1648 |