Sesja Rady Gminy w dniu 2 czerwca 2016 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
23 maja 2016

Sesja Rady GminyNa podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 594 ze zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zaplanowano XVII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 02 czerwca 2016 r o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy.
  9. Dyskusja nad projektami statutów sołectw
  10. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania z budżetu gminy za 2015 r. i sprawozdania finansowego – kwestia dotycząca absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz
  11. przedłożenia sprawozdania przez Wójta Gminy
  12. zapoznanie z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonych sprawozdaniach z wykonania budżetu gminy za 2015r. i sprawozdania finansowego wraz z informacją o stanie mienia gminy,
  13. przedstawienie opinii przez Komisje Rewizyjną dotyczącej wykonania budżetu za 2015 r. oraz uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy,
  14. przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w kwestii uchwały Komisji Rewizyjnej,
  15. podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu gminy za 2015r.
  16. podjęcie uchwały w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Domaradz z tytułu wykonania budżetu za 2015r.
  17. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
  18. Zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Gminnego Ośrodka Kultury w Domaradzu za rok 2015.
  19. Oceny zasobów pomocy społecznej
  20. Przeprowadzenia konsultacji społecznych celem zaopiniowania projektów statutów sołectw gminy Domaradz
  21. Zasad udzielania i rozmiaru obniżek obowiązkowego tygodniowego wymiaru zajęć oraz przyznawania zwolnienia od obowiązku realizacji zajęć dyrektorów szkół na terenie gminy.
  22. Przedłużenia czasu obowiązywania dotychczasowych taryf za zbiorowe zaopatrzenie w wodę i zbiorowe odprowadzenie ścieków.
  23. Wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
  24. Wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
  25. Wyrażenia zgody na zakup nieruchomości
  26. Odwołania Skarbnika Gminy Domaradz
  27. Powołania Skarbnika Gminy Domaradz
  28. Ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Domaradz
  29. Wyboru metod ustalenia opłaty i ustalenia stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
  30. Określenia wzoru deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składanej przez właściciela nieruchomości oraz warunków i trybu składania deklaracji za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  31. Określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów.
  32. dokonania zmian w uchwale budżetowej na 2016 r.
  33. Interpelacje i zapytania radnych.
  34. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
  35. Wolne wnioski i informacje.
  36. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  37. Zamknięcie sesji.
Autor: Urszula Zając

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2016-05-23
Data publikacji:2016-05-23
Osoba sporządzająca dokument:Urszula Zając
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:1975