Sesja Rady Gminy 4 marca 2022 r.

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
25 lutego 2022

SesjaNa podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r poz.713) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXXVI sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 04 marca 2022r. (tj. piątek ) o godz. 15.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

1.	Otwarcie sesji
2.	Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.	Ustalenie porządku obrad.
4.	Powołanie Komisji wnioskowej.
5.	Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.	Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w 
okresie międzysesyjnym.
7.	Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8.	Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz 
działaniach inwestycyjnych Gminy
9.	Przedstawienie sprawozdań z prac Komisji za 2021 rok.
10.	Sprawozdanie z pracy Asystenta Rodziny za 2021 rok.
11.	Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) przyjęcia Programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz 
zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie Gminy Domaradz w 2022 roku.
(projekt Uchwały Nr XXXVI.224.2022)
b) ustalenia wysokości stawek opłaty za zajęcie pasa drogowego dla
dróg, 
których zarządcą jest Wójt Gminy Domaradz
(projekt Uchwały Nr XXXV.225.2022)
c) zmian w uchwale budżetowej na 2022 rok
(projekt Uchwały Nr XXXVI.226.2022)
d) opłaty targowej na terenie Gminy Domaradz
(projekt Uchwały Nr XXXVI.227.2022)
e) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
(projekt Uchwały Nr XXXVI.228.2022)
f) wyrażenia zgody na przejęcie działki
(projekt Uchwały Nr XXXVI.229.2022)
g) przyjęcia Gminnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i 
młodzieży szkolnej z terenu Gminy Domaradz
(projekt Uchwały Nr XXXVI.230.2022)
h) określenia szczegółowych warunków udzielania stypendiów w ramach 
Gminnego programu wspierania edukacji uzdolnionych dzieci i młodzieży 
szkolnej z terenu Gminy Domaradz
(projekt Uchwały Nr XXXVI.231.2022)
12. Interpelacje i zapytania radnych.
13. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
14. Wolne wnioski i informacje.
15. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
16. Zamknięcie sesji.

Przewodniczący Rady Gminy
Stefan Wolanin
Autor: Dorota Mendyka

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2022-02-25
Data publikacji:2022-02-25
Osoba sporządzająca dokument:Dorota Mendyka
Osoba wprowadzająca dokument:
Liczba odwiedzin:1217